Köln: 04.–08.10.2025 #anuga

DE Icon Pfeil Icon Pfeil
DE Element 13300 Element 12300 EN

TOM an authentically Tunisian brand, took over the family tradition of « biscuits house made » to modernize and diversfy it’s offer depending on consumers needs

TOM becomes an Iffco group company since 2007

Our sweetnes has traveled through the seas to get multiple products to more than 25 countries.

Step by step we were achieving our goals and no one can deny the effort of our men and woman .. with their golden fingers and their passion to get you a delicious biscuit with high quality which is a priority for TOM

74 years of professionalism and still counting ..

Zum Pressefach von L'Appétissante

Downloads zu dieser Pressemitteilung

Die Online-Pressefächer sind ein gemeinsamer Service der Koelnmesse GmbH und der NEUREUTER FAIR MEDIA GmbH. Verantwortlich für den Inhalt der Pressemitteilungen sind die jeweils herausgebenden Unternehmen. Diese stellen Koelnmesse GmbH von jeglichen Ansprüchen Dritter frei, welche im Zusammenhang mit dem Gebrauch der Online-Pressefächer entstehen. Diese Freistellung gilt insbesondere auch für Verstöße gegen das Urheber- und Markenrecht. Sie besteht auch dann fort, wenn die betroffene Pressemitteilung bereits aus den Online-Pressefächern herausgenommen wurde.